För dig som vill hitta en lugn oas och samtidigt öka din styrka, rörlighet, smidighet, balans, kroppskännedom, andning och närvaro.

En lågintensiv träningsform som bygger på ett flöde av rörelser och andetag med fokus på närvaro. Rörelserna är hämtade från de fysiska yogatraditionerna och utförs helt utifrån dina förutsättningar.  Yoga hjälper dig till välmående och harmoni i både kropp och sinne. Klassen avslutas med en avslappning. Du behöver inte vara rörlig i kroppen för att kunna delta i Yoga.

Bra att veta

Träningen utförs med fördel i rörliga kläder och barfota.
Du tränar på en yogamatta som finns att låna i salen.
Ibland används även olika redskap som block och bälten, även dessa finns att låna i salen.
Ta gärna med en varmare tröja till avslappningen.
Tänk på att komma i tid till passet för att inte störa de övriga deltagarna.

Passets längd är 55 min.

Passets upplägg och intensitet varierar mellan instruktörerna. Vi rekommenderar dig därför att prova olika instruktörer för att hitta den yoga som passar dig allra bäst.

ACCESS

Giltigt IKSU-kort
Entré

 

PLATS

IKSU sport

IKSU plus

VISA PASS
Kommande pass
Anläggning Tid Beskrivning Instruktör Bokningar
tisdag 2017-02-28
IKSU sport 11:15 - 12:15 Yoga 55 Linda Kärrman 38/40 Boka
onsdag 2017-03-01
IKSU sport 06:30 - 07:30 Yoga 55 Carola Fahlén (fd Lindberg) 20/40 Boka
IKSU plus 11:00 - 12:00 Yoga 55 Linda Kärrman 11/40 Boka
IKSU sport 18:50 - 19:50 Yoga 55 Moa Westman 40/40 Boka
torsdag 2017-03-02
IKSU sport 12:10 - 13:10 Yoga 55 Karina Nygren 7/40 Boka