Go Active

I vår app kan du bland annat passera in i våra grindar, boka pass, squashbana, behandling eller en tid med en personlig tränare. Köp medlemskap i föreningen eller förnya ditt IKSU-kort.

För att ladda ner appen - läs av QR-koden nedan med mobilen. Alternativt sök upp ”Go Active!” i App Store eller Google Play Store.

Uppstart

Vid första uppstart kan du behöva fylla i en kod beroende på om du sökt upp appen själv eller använt QR-koden för att komma till IKSU.
Anslut med leverantörskod 101200

 

QR-kod

 

Du loggar in med samma uppgifter som i vår tidigare app. Är du ny medlem så är det den registrerade mailadressen som är ditt Användarnamn och sen ska du ha fått ett mail med ett automatiserat lösenord. Om inte klicka på Glömt lösenord så får du en länk för att skapa ett nytt.

Inpassering och incheckning

Med appen kan du passera in utan IKSU-id. För både inpassering och incheckning använder du appen.

Se till att Platstjänster och Bluetooth är aktiverat.

Klicka på nyckelsymbolen på startsidan. Se film

Bra att veta

För inpassering och incheckning använder du vår app.
Kom ihåg: Ditt IKSU-ID är personligt och får ej användas av någon annan.

När du använder mobilinpassering - se till att du har både notiser, Platstjänster och Bluetooth i gång. 

Har du köpt ett IKSU-kort och inte vill använda mobilinpassering behöver du komma förbi på IKSU sport eller IKSU spa för att hämta ett IKSU-id.

Fungerar inte den mobila inpasseringen? Testa följande:

  • Se till att Bluetooth är påslaget
  • Kolla att platstjänster är aktiverat
  • Slå av eventuella Bluetoothhörlurar
  • Om du har digitalt betalkort behöver du ”swipa” bort det

Om du tappar bort ditt IKSU-ID kan du kvittera ut ett nytt mot en avgift.
Om du glömt ditt IKSU-ID hjälper vi dig med inpasseringen vid ett tillfälle, sedan måste du lösa ut ett nytt.